آسیا دراما

دانلود فیلم و سریال چینی|فیلم و سریال کره ای

آسیا دراما

دانلود فیلم و سریال چینی|فیلم و سریال کره ای

سریال کره ای شکارچی شهر با زیرنویس فارسی

20 قسمت کامل با زیرنویس فارسی

مشخصات

ژانر:اکشن،عاشقانه،هیجان انگیز،جنایی

تعداد قسمت : 20

شبکه پخش :SBS

حجم:200 مگابایت

سال تولید:2013

 

خلاصه داستان

لی یونگ سانگ پسری است که از  دانشگاه MIT فارغ التحصیل  شده و قصد انتقام از عاملین مرگ پدرش رو داره…
 
3c51_uploadboy.png

——————————————————————–

نظرات  (۲)

وای من عاشق سریال کره ای ام.

خوشحال میشم این پست منم بخونی و نظرتو بدی.

سلام من تمام زیرنویس های سیتی هانترو یجا دانلود کردم ولی وقتی میخام فیلمو ببینم اصلن قسمت زیرنویس ها هیچی نمیاد میشه راهنماییم کنید دو روزه من با زیرنویسش مشکل دارم

 

پاسخ:
سلام اسم فیلم و اسم زیرنویس رو یکی کنید بعد فیلم رو پخش کنید مثلا اگه قسمت اول رو میبینید اسمشون رو 01 بزارید.فکر می کنم مشکل حل بشه اگه حل نشد تنظیمات پلیرتون رو چک کنید که یه وقت زیرنویس غیرفعال نشده باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی